Vikken dag!

Jarrå, det mesta har varit gött faktiskt! Förutom att jag, Amanda, Bianca och Alida missade bussen hem för att vi hade origentering och joggade mot skolan alldeles för sent, haha.

Annars har det varit soft, Matten var härlig, Elevensval var soft snackade med Evelina, Emil och Alexandra och så gjorde jag spanska glosorna, SOn så satt jag och skrev bara sedan på spanskan så jobbade jag i övningsboken sedan var det maaat <33 Efter det så var det läsning men halva tiden så satt  jag med martin och spelade in meatballs, sist var det idrott. Jäklar vad chill dag :) Men nu ska jag fika, hungrig som satan och så ska jag kolla på Dumpa honom, igen hahaha :) Ska även plugga, orkar inte, menmen. Fick hoppa över träningen idag eftersom jag har lite inför lördag jag inte hinner med i morgon och sedan så plugga spanska eftersom jag ikke kan glosorna, gr8. :(

Men ahja. Vi hörs!

heartachetoscream:  accurate.

Kommentarer
Postat av: yasmine

Åh älskar dom gubbarna <33333333

2011-05-12 @ 20:22:21
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0