VARBERG

Idag så har man varit på Varberg fästning med klassen och en halvklass från gamma! Trevligt, fast kollade på en teater/pjäs, mannen med läderbollen. För några dagar sedan hade jag fått för mig att den hette mannen med läderpungen eller pungbollen/ballen, ja det var nåt med pung men ack nej jag hade så fel, inte ens balle var det! Pjäsen var bra i sig, helt okej skådespelare och så men det var verkligen inte min genre eller nåt sånt men om man gillar sådant så är det säkert bra, det kan jag inte säga precis men man kan inte gilla allt ;) Keka en fet 150g hamburgare,inte speciellt snabbt men det var gott! Åkte sedan tillbaka till skolan, åt lunch, as hungrig fortfarande och sedan så gick vi till tha swedish&engelska lesson! Det var okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.

Stannade i underbara Ullared efter skolan, var inne på Guld&Silver sedan en snabb sväng inne på Gekan, bara i början av gekååås och tänkte köpt värmeskydd men sedan kom jag på att jag ska sluta platta håret, i alla fall skita i det så mycket som möjligt! :) Sedan så stötte jag på Ida & hennes mamma, bytte ord och sedan så gick vi skilda håll, somnade i bussen med musiken i öronen, somnade till Superman Tonight, uuuuunnnderrrrbaaaaart. Nu när jag kommit hem så har jag funderat på en kemisk formel för att jag glömde hur den fungerade och sen funderar jag fortfarande på en annan formel, en extra då om det skulle vara 6-värdig järn, nån som vill hjälpa mig? haha.

Har kekat och gjort glosorna och ska snart göra lite på spanskan. Men först ska jag tvätta av mig sminket och packa inför idrotten i morgon, laaatterrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0