SUNDAY

WIHO, vaknade innan nio, det suuger! Ätit tårta till frukost och så har jag kollat igenom mina konfirmationspresenter, uunderbart. :) En heldag i kyrkan idag igen, men i don't mind eftersom jag kommer att kunna hänga med en massa goa människor, var ganska otrevlig igår och sa inte hejdå till typ en enda människa när vi åkte från kyrkan så det ska bli kul att så säga "hejdå", lär ju inte träffa dem fören på ett tag.. eller någonsin :( buhuh.

Har kllat på Practical Magic, dålig film men ahja, ska klä på mig och slänga på mig lite smink och efter maten så ska jag iväg till Broaryd , igen och sjunga en massa, fastän det låter förjävligt! HAHA.  CYA.

Så här kan det gå när man "minglar" runt och lämnar datorn i sitt rum, fast var skulle jag annars lagt den??



LOL

Kommentarer
Postat av: IdaOw

HÄLSA JONAHTAN FRÅN MIG !!!!!!!!!!!!!!

2011-05-15 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0