SOFTISHH

Dagen har varit allmänt bra faktiskt, har varit pigg och glad i alla fall jag! Började med att leka lekar i ca 1h 30 min, körde även Öppen-Stängd, haha så jäkla rolig när man själv kunde den och vissa andra inte visste hur man gjorde.

Later så var det Bild, spenderades med att söka fakta med Yas, mysigt :) Efter det var det matte, jag och André snackade lite grann, vi gjorde något på datorn som en keynote eller så. Sedan var det maaat, spagetti & köttfärssås, men tyvärr inte lika god som vanligt men åt mycket ändå, muumma. De sista två lektionerna, Engelska och svenska spenderades tyst i en bänk med en engelsk läsförståelse, det gick nog sådär för mig men hoppas det blev någolunda bra. Sedan så började jag läsa Darren Shan (11) som jag lånat idag, JIPPIE och så har jag lånat skolbibliotekets Fatta eld som jag måste läsa klart först.
Kom hem runt fyra, ätit en banana och kollat på The Green Mile och Waiting for Forever, men jag tycker bara att The Green Mile var bra, spolade mest igenom Waiting for Forever. Har fixat inför i morgon och tvättat ansiktet så nu känner jag mig rysligt fräsh! Haha, men ska kolla på en annan film, har inget liv och inget att göra...
Laterr


danceinastormfearless:  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0