PATETISK

Okej, jag är patetisk med det där innan, åh jag är kääääääär. LOL, nej jag är inte det, puh, fan vad jag känner mig bra nuu :) Nilsson tänker väl något liknande med "reeeeedan Cajsaa.." Haha.

Var ju på Liseberg igår, det var superroligt! Skoldagen var soft också för den delen, sista lektionen hade vi expirement eller kriminalutredning, kalla det vad man vill men två från NAVET i Borås var hos oss och så gjorde vi drogtester med låtsasurin med droger i då. Slutade 1h tidigare så drog hem till Sabs som sagt med Fanny och Cicci, men Fanny hade glömt plånkan så jag och Cicci lämnades ensama i Sabs hus, MOHAHAHAHA. Nej, så hemska var vi inte.

Liseberg var för övrigt kuuuul! Haha, förutom att jag vad cpblöt när jag skulle åka hem, hade åkt FlumRide och blivit roligt blöt så det var inte en enda torr prick på mig i alla fall! Haha. Gick med lite olika, fast hade en jävla stund då min mage verkligen inte ville och tabletten inte ville hjälpa till heller :( Men det var ruuuligt :)

Idag så har det inte hänt så mycket. Fotboll på idrotten, fotboll på rasten, sol på rasten, pratat med fina vänner, varit ute och haft slappa lektioner, fyfan vad gott säger jag!

Pappa och jag drog in till stan, fikade, jag köpte små borstar till tandställningen, hittade äntligen ett par 3/4 jeans- ville bara ha vanliga jeans med fickor, inget jobbigt-, var hos tandläkaren i ca 10 min, var inne på synsam i ca 1h, köpte provlinser och pratade om linser osv. Har kollat på Trassel ikväll och på NCIS, har kollat på en dag i livet men det var nog för nån dag sedan. Hoppas morgondagen blir minst lika bra för nu ska jag sleepa.
Later


Kommentarer
Postat av: cecilia

HEJ CAJSA TRALALLALALAL , ne skoja ehehe det var inte kul nej...

HEJDÅ :D

2011-06-01 @ 14:29:15
URL: http://ceciliabc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0