OH BABE, I know you got to go but you know I wanna keep your love.

Inte skrivit sedan i Fredags men i helgen så har jag inte haft tid och ork till att skriva något. Men får helt enkelt börja på Lördagen. Jag och några girls från damlaget + herrlaget drog ris och "sågade" ner träd/buskar där den nya fotbollsplanen ska göras någon gång i framtiden. Sedan på kvällen så åkte jag till Ida, vi tog det lugnt, hade det mysigt och skrattade lite sådär ni vet, som tjejer gör. I alla fall så hade jag somnat runt halv tre, vet inte med Ida men ja.. haha. Åt en god Ben&Jerry's och åt supergod kvällsmat och Ida satt samtidigt och klurade ut vilka låtar som spelades på P4(3?) Rock, softishh.

Vaknade av Idas cp-mobil, nä men läskig. Somnade om tror jag men när vi gick upp så satte vi på oss kläder för konfirmation och sminkade oss, åt frukost och sedan så åkte vi till Ullared först och sedan vidare till Gunnarp. Konfirmationen var superfin och så, kyrkan var dock inte fullsatt så det var inte jättemånga som sjöng.. :( hehe. Träffadepå Axe och Robin, två stiliga herrar i skjorta och fluga ;) Fotograferade lite och sedan så följde vi med Sabs hem, där bjöds det på mat och tårta. Sedan så stack jag iväg på match mot Vinberg, vi förlorade, inget förvånandsvärt men så är det ;) Vädret var också kasst och domaren är inte en Elit-Domare precis men ändå, lika glada var vi som när vi gick på planen och gick av, Vinberg var superduktiga! Kom hem och sov :)


Söndagen spenderades var? Minns inget....... hmm. Jaja. Gårdagen (Måndag) så var vi i skolan halva dagen sedan så åkte vi hem till våran mentor Anna, hade det bara trevligt, lekte lekar men man får väl säga goodbye till mina vita converse och säga hej till smutsiga ändå.. hehe, de låg i varmt vatten med tvätt medel sedan så dränktes de i "ta bort" medel i ca 2h och sedan åkte de in i tvättmaskinen.. hehe. Kom hem och allt var helt cp på datorn och så var jag superarg hela kvällen + hungrig, ingen bra kombination.

Idag så har vi sprungit 5 km på idrotten, annars så har inget roligare hänt, fick en damtidning av Swerre, haha, han behövde väl den inte ;) Softishh, haha, kanske kan man få någon bra insperation? Ja, får väl läsa mer i den :) Men nu ska jag packa upp mer och städa lite, mamma är nog hemma med mina konfirmationskort nu, hoppas det blev braaa! :D hihi. KEKAT BENANDJERRY'S å fått hem bilderna,greeeat<3


LATTEEERR

Kommentarer
Postat av: Emilia <3

va fin du blev på din konfabild! :) <3

2011-06-02 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0