NO (.1) LIFE

ALLMÄNT...
Namn: Cajsa
Piercingar: Earsss
Tatueringar: yep, på min rompa (inte sant..)
Längd: 2.98, nä men 154 cm
Skostorlek: 34-35
Hårfärg: Swart
Är du kär i någon: neepp
Önskar du att du bodde någon annanstans: njeeee
Tänker du på självmord: nepp
Tycker andra att du är attraktiv: OHJA, OLALLALA. haha, hur ska jag veta ;o
Vad är du rädd för: mörker inomhus, hår, fötter, ormar, folks händer när de tar en på axeln eller roooooompan (jaag vet, jag e tönt)

Gillar du att tvätta: hhaa, jaaarrå

 

SENASTE...
Film du hyrde: öööööö, aldrig hyrt en film ithink :$
Film du köpte: hmmm, veeenne.
Låten du lyssnade på: minns ej..
Låten du hade på hjärnan: In Loving Memory- Alter Bridge
Låten du laddade ner: nåt med Foo's
Personen du ringde: Sabs
TV program du tittade på: NCIS
Personen du tänkte på: Å det ska man minnas? ;o


FAVORIT...
Mat: MAT ÄR MAT- MAT ÄR GOTT
Låt: vetej,
Sport: foooootboll
Dryck: hmmmmmm. mjölk? haha
Kläder: jag vetej. ahahaa, kläder som kläder, vill ju ej gå naken..! Köper nt heller nåt jag tycker är fult!
Film: bra fråga!
Bil: RangeRover, Mercedes-Benz SLS AMG (2 första, för de är supersnygga!), Volkswagen Passat Variant Kombi årsmodell 2011 (sån vi har), jädra skön att sitta i faktiskt och så den sista, en Audi Q7 V12 TDI quattro, tror jag den heter... haha. men en sån är jädrit go å sitta i också :D


ANTAL...
Gånger du varit kär: 1, 2 vetej riktigt!
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång, när morfar dog
Hjärtan brustit på grund av dig: ingen aning, frågar inte!

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Bra  fråga! ahah, nää men runt 10-12 ungefär
Ärr du har på kroppen: ben, armar, rygg, men de kommer nog försvinna när jag solar mer.


SENASTE...
Bok du läste:Vargbröder, hihi
Personen du fick mail av: fejjan
Personen du fick brev av: Broaryds församling!

Personen du fick sms av: sabs
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ikväll


ÖVRIGT...

Gillar du att slåss: ja, såklart.

Vad ska du göra ikväll: sova
Är du seriös: NEJ, JO, skooojjaaah
Vad är du allergisk mot: inget? Ida kanske.
Var har du ont: maaaaaaaaaaaaagggen
Favoritserie: prison breaaakk

 




ÖVRIGT ÄNNU MER...
Hur ser din drömkille ut om det bara gäller utseendet:
asmmycket var i ansiktet, 480 kg, rakad med hot dogs(nacken), 2 cm snopp, manboobs gärna större än mig :) typ 387C
Har du fått nån kyss den närmaste veckan: neepp
Är dina förälrar gifta eller skilda: giftaaaaaa
Vad sover du i: naken utan täcke såklart, gärna med klackskor och knästrumpor, ibland fastbunden i sängen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0