Me Today

En trött måndag men ett toppen väder, önskar bara att vi slutat kl. 14 isället för kl.15 , det var ju så jäkla bra väder så man ville ju bara ligga ute och sola.

Skolan började med lite läsning, läser ju Hungerspelen (grym bok!) och sedan var det språk. Det gick finemang, jävlar vad jag äger, haha, nej men jag har blivit bättre och det är bra :) Sedan gick jag och den konfirmerade Amanda (Grattis fina du!) till Musiken, det var soft som vanligt! Mat efter det, uäk kräämig korvgryta, hungrig som satan också :( Hade NO efter det och gjorde experiment, sedan Engelska och det var softiishh också och det sista var SO. Ska skriva om en valfri kontinent och jag valde Afrika, haha antagligen den enda som gjorde det men Afrika låter spännande! ;)

Chillade med några fina vänner i väntan på bussen och later så satt jag i bussen brevid Sabs, vi snackade allmänt och med det goa folket runt omkring. Drog senare till farmors mysiga place och fikade,3 mackor, 2 bullar och 2 dumlegodisar, mmmmmmummma säger jag bara! Sedan så drog vi hem, har städat, vilat, kanske sovit (vet ej), provat klänningen och skorna till och så har jag ätit.

Så nu ska jag packa inför idrotten i morgon, ska nämligen ha origentering vilket inte är min favoritsport men det är ett måste så jag hoppas veeerkligen att det blir bra väder och en stor sol :) Vi hörs later!

Outfit: Linne- BikBok, Brallor-Mammas gamla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0