MATCHMATCHMATCH!

Mötte DFK Hasko och fyfan vad glad jag är nu, fö vi vann, vi vann, JA VI VANN. 4-0, fyfasen och gissa vad fasen jag gjorde? ETT MÅL, ja ni hörde, ett måååååål!!!!!!!!!!! hahaha, ett turmål men ändå, ETT MÅL. ahaha. Faktisk så var det ganska snyggt, tunnel på målvakten, haha skryter gör jag också nu, haha!

Men innan det så gick jag faktisk upp kl. 10, faaast jag hade satt igång väckarklockan! Skalade exakt 14 potatisar, tittade sedan klart på Bandslam, iinte speciellt bra.. he-he. Sovit lite efter maten och sen så stack jag iväg till matchen/samligen! Men nu ska jag kolla lite på en annan film, haha, och sen ska jag nana! så vi hörrss, CYA

Kolla båda, så fattar ni lättare. Detta var nog det roligaste i filmen såååå.. ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0