Kusiner, magont

Hemma från kusinerna nu, har hunnit borsta tänderna och besök på toaletten 2 gånger.. Jättegod mat fick vi i alla fall, paj och inte vilken paj som helst utan 2 himmelskt goda! Fast smakade inte på den ena eftersom jag redan var mätt efter att ha tagit en stor portion. Spelat tv-spel, haha jisses vad sjukt, man blev så jäkla rädd när nån ko och sköt en i ryggen så man skrek, haha. Roligt att spela tv-spel........ Snackade lite allmänt och sådant, fick jordgubbstårta och någon nöttårta men åt bara av jordgubbstårtan, mummmaa :)

Är det någon som vill byta inre organer med mig? Fyfasen vad magont jag haft på kvällarna i förrgår och idag, i förrgår så höll jag på att spy samtidigt som jag bajsa, svinäckligt, det blev inte precis bättre av att bajsa medan man mådde illa eller så... Jäkla äckligt, men ikväll har jag tagit en panodil och om jag vaknar i natt så får jag väl stoppa i mig en Ipren! Men nu ska jag nana så jag mår bra i morgon.. staaaaaackars mig, buhuhuhuuhuhu, ahhahhahaha!

CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0