Kalla måndag, fyfasen, Tisdag sol yeppyepp

Måndag, vaknar så är det frost ute... Jisses. Det hände inte speciellt mycket igår tror jag, minns inte det i så fall!
Idag så har solen varit här lite grann, det är ändå kallt men lite sol skadar absolut inte! Labbade med André på morgonen och spelade badminton med Sabs på idrotten :) Yas och Martin A höll i uppvärmningen, svansleken och spökboll, jisses vad längesen det var man körde dem lekarna :) hihi, kul var det i alla fall!!

Hade sedan lite matte, tränade inför provet vi ska ha i morgon, fast vi ska stå i cafét, jag och Yas men vi kanske ska komma ändå på provet? Vem vet, haha. Skulle sedan haft SO, men den fick vi skippa för att vi var tvugna att äta tidigare för att alla 8:or skulle lyssna på en kille/man som ska spela en pjäs för oss. Såå, vi keka och sen slappade vi bara till det var dax att gå till bygdegården! Det var väl mysigt att lyssna på han, hehe, jaaa inget speciellt precis.
Slutade med Svenska där vi skrev på våra Eng-uppsatser, lyssnade på musik, skrattade med Yas och bara hade det soft.

Kom hem för ett tag sedan nu ju, har kollat på Drag Me to Hell, inte så speciellt bra. Kekat nybakade bullar med mjölk och så har jag plockat lite på mitt rum ;) Och om ca 5 minuter så drar vi till kusinerna och firar min faster så grattis till henne :)

CYA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0