Jobbiga tisdag.

1. Fick klart engsaken MEN (jävla men) så insåg jag när jag kom hem att vi glömt spela in köttbulledelen.
2. ståplatser till FF är slut, om man inte vill köpa för 999:-, HELLYEAH <333 mitt liv bleeeeeeeeeev sååååå jävlar mycket bättre.
3. Vet att det är tidigt men, beslutsångest inför 9an, gymnasieval.
4. hade ingen bajsvän man kunde prata skit med, helvete.

Men (ett bra men), som tur har man så jädrit fina vänner! Var nere en sväng med Ida inne på Gkan och så köpte jag bl.a rakblad, NU SKA DET CUTTAS, skoja, fast det var inte ens kul. hehehehehehehehe.................. dö.
Sen var Evelina så snäll och fäljde med mig och åt, missade det när jag stannade kvar med matteläraren för att jag var tvungen att fatta vad jag gjorde för fel, hehe. Men det var bra att få reda på det. Sedan så har jag bl.a varit en del med finingen Amanda, så jädra go tjej! Och slutet av skoldagen gjorde Martin, helt klart, han är rolig den pajken, så min dag var okkk men JÄVLAR FOO FIGHTERSBILJETTER, VARFÖR MÅSTE ANDRA VILJA HA PLATSERNA???!!! :O:O:O :@@@@@@

Har varit ute och "tränat", sprang ingen runda utan fram och tillbaka på en mellankort, plan grusväg där jag gjorde övningar osv. Sprang lite terräng eller vad man ska säga, i skogen i alla fall ;) Men nu ska jag sticka ner och kolla på NCIS och sen blirr sängen, pallar inte med denna torsdage, BAJSBAJSBAAJS.

Sådärja, fick ut all min ilska, tror jag. he-he. CYA

Please don't eat my banana..

Jag och Martin chiiillar.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag gjorde det bara för chokladen... Tro inget annat.



Skoja, du är bra! <3

2011-05-11 @ 20:44:32
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: idAOw

jag vill bara säga.. ATT JAG HAR FOO FIGHTERS BILJETT..



bara för att göra det värre liksom

2011-05-11 @ 21:27:51
Postat av: Martin Johansson

Så in i helvete!

2011-05-11 @ 22:58:34
URL: http://martinsskolablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0