FRIENDS

Dagen har varit toppen. Övade kl. 13.30 ungefär men det var inte alls kul eftersom vi sjöng ingenting eller jo men inte mycket, stog mest där och såg snygga ut. Och smart som jag är så tyckte jag att vi skulle kunna dra hem till mig och chiiiilla så Jag, Melina, Emilia, Elin och Tilda följde med mig hem, snackade och busade + en helvetes massa skratt! Keka tårta, muffins, bullar och drack läääsk, nyttig söndag!
Har även tagit en del finfina kort! Haha, alla tjejer är så himla goa, ja döööööör, haha. Jag, Melina och Elin åkte till kyrkan för att sjunga på kvällen men Emilia och Tilda drog hemåt ;) Vi sjöng LITE, det var inte speciellt kul menmen ;) Kom hem, åt, duschade och nu ska jag nana, vi hörrs CYA.

Underbara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasen va fina vi är dåe! :D



måste göras om... ;) <33

2011-05-16 @ 16:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0