Fredag, Lördag, Söndag

Här kommer min helg i stora drag:

På fredagen kom Sabs på mopedixen, vi åkte sedan till Hensjön och tog ett dopp. Kallt som satan och grus i brallan, inte mysigt men ändå, fint väder ju! Haha, sedan åkte vi hem igen, snackade, åt och hade trevligt :)

På Lördagen var jag på sista konfirmationsläsningen, den varade mellan 9-12, repade i  kyrkan, gick i genom kortfrågor och tränade på den korta teatern, samt provade kåpor. Sedan frog vi hemåt, åt och stack till Ätran där det var fotbollsläger! När jag kom dit så var det workshop (96&97 var ihop). Sedan var det träning och efter det drog vi ner och badade i sjön, kuuul :) Hade 5-kamp, åt hamburgare och på kvällen hade vi det mysigt, snackade och skrattade! Somnade väl runt två eller såååå, hade så jäkla svårt för att somna bara.. :(

Idag på morgonen kommer Fanny och Sabs och väcker våran stuga, KUL. Haha, stackars ungar, det var nämligen så att man hade yngre barn i stugan man skulle "ta hand om" eller vad man ska säga ;) Hade 1 träning keka, städade stugan och sådant också! Var hemma runt två, har kollat på Bring it On: Fight to the Finish och så har jag sovit i ca 1h. Har ju ockå plockat upp och på rummet, dushat och fikat glaaaass <3 och chattat med söta Fannyt den knäppisen ;) haha.

Men nu ska jag sova, skola i morgon! He, he. Vi hörrs!

Hensjön, random Yas, Sabs mopedixx och en till random.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0