Fet förlust

Har haft en förbannat upp och ner dag. Den började sådär, matte provet gick svinakasst, stått i cafét och det var roligt, pluggat lite på spanskan och det gick väl bra, höll på att spy och svimma på fotbollsmatchen - inte bra alltså- och så åkte vi dit på en stor förlust  idag fastän vi gjorde 1 mål innan 10 min av  1 halvlek!

Har ju mått dåligt sen i Tisdags ungefär, så fyfan för att vara tonåring. Men nu måste jag nana, candyday i morgon och så ska jag vila till Lördagen då jag ska på den sista konfirmationträffen innan självaste konfirmationsdagen! Och på Söndag är det bara lugnt, önskade bara att jag skulle kunna vara med på lägret, åtminstonde på söndagen :) Det ska bli gott med lite ledighet faktiskt, för nästa vecka känns så stressig! Haha

CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0