ETT JÄKLA KLAGANDE

Fan alltså vad trött man blir på människor som klagar, nyss var det för kallt, nu så är det jobbigt med flugor, all jävla skit. TRÖTT bARA CPTRÖTT PÅ SÅNNA MÄNNISKOR. Ahja, folk får väl lägga sin energi på vilken skit de vill, nu orkar jag inte lägga min på deras skit. Hemsk vad jag klagar på sånna människor, haha, är ju 0 dugg bättre.

I alla fall. Solen har stått högt och vädret har rockat och såklart gör mina vänner det också :) Vi började med Kemi, ingen bra start på dagen men Ida var jäkligt social kan man säga, haha. Hade origentering på idrotten, sooftisshh, jag, sabs, yas, amdanda och alida gick/joggade med varandra, vi hittade 7 st på 1h, ganska bra ändå! Hade sedan matte, jobbade iiinte speciellt mycket, snackade med Yas och André för det mesta men det var såklart supertrevligt. Hade sedan SO, gjorde inget alls, hade bara kul med yas och sån skit, kan inte säga mer än att det var grryyymt :) Mat, muuuumaaa, det var potatis och fiskpudding med smält smör- cpgott- sista lektionen var Svenska, då vi jobbade med våra dokumentärer och så hade allt fuckat sig så jag och martinJ måste spela in ljud igen, såå jävla jobbigt. Fan, jag måste raderat ljudklippen men fan, vaför skulle jag? ÅHHH, JAG BLIR SÅ TRÖTT :@

Hade i alla fall en trevlig bussresa hem med några roliga girls&boys och när jag kom hem så somnade jag brevid lille Östen, mys. Later så drog vi till mormor och åt kvällsmat, kykling och ris, mums! Nu känner man sig tjock och härlig :)) Ska göra mig i ornding för att sleepa och så ska jag plocka lite i rummet, packa och kolla på NCIS hade jag tänkt.

Vi hörrss!
Clothes today: Linne-BikBok Korta bralls- Ärvda&avklippta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0