En vanlig Torsdag...

Ser ut så här ungefär: Matte, Elevensval, SO, Språk, Mat, Läsning, Idrott. Men på läsningen så hade vi ingen lärare utan vi skulle lägga upp dokumentärerna på youtube sedan så fjantade vi oss bara :)

Origenterade på idrotten, var med Amanda och Alida, det gick sådär.. Hade 3 kvar, det var 14, 15, 17. Hittade först 14, sen 15 och sen skulle vi leta upp 17 (det kanske var 15, 14, whatever), gick runt och så kom vi tillbaka till 15........ Gick andra hållet och då hittar vi 18, det var verkligen cpppppppp, höll på att leta efter det förbannade 17 i 20-30 minuter, faijl men ändå, jobbigt. Kl.18 så var det träning och Sabs kom och tränade, hemskt vad duktigt av henne tycker jag. Fasen vad gött det var att träna, loove på det, för övrigt så var det kul att träna, niice och i morgon är det fredag, kan man begära mycket mer? Tänk om jorden skulle gått under idag, då hade vi ju missat the candy day, fyfan säger jag om det var så, faktiskt så vet jag inte om jag tror på det.. Ska troligtsvis sova över hos Ida lör-sön så får väl ta farväl av mina föräldrar på lördagen innan jag åker! Nej, men jag vill inte att jorden ska gå under eller att vi ska dö, livet känns ju en aning wasteeeeee isf!... He-He. Men nu ska jag sleeeeeeeeeepa :)

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0