Det man önskar inte fanns, förälskelse- bara för att jag hatar att vara kär.

Godkväll. Dagarna har varit bra, igår så spelade vi match, förlorade med 10-1 men ändå, inget att vara sur över :) Kan säga att vi hade roligt ändå, fast när vi åkte hem så höll jag på att somna i bilen, en aning pinsamt.. haha. Ett stort minus på matchen var att det var så satekallt också :o Allt blir 17,55463 gånger värre om man får en smäll eller bollen på låret och så regnade och blåste det, så jäkla keligt för nu vill man ha sommar å sol. Ahja, kom hem, kekade nudlar och wok, kollade en del på Unstoppable, packade inför kvällen och bytade kläder. Vid tjugo i åtta så drog jag till Sabs och yas kom samtidigt, sedan dök Fanny och Cicci upp också. Vi gick till en grillplats dit sedan Axel, Emil, Dennis och Victor kom också. Vi snackade, körde nån lek, haha sick, fick fan slicka runt Axels navel. Jaja, vi snackade en del och bara tog det lugnt helt enkelt.
Runt tjugo över gick jag och Dennis "hemåt", rättare sagt, jag mot Sabs place och Dennis mot en annan plats, vi snackade lite och så ösregnade det, helvete vad det regnade. Åkte hem, kollade på filmen lite till och sedan bums ner i sängen svinatrött.

Vaknade innan åtta,somnade om till nio eller nåt där. Duschade, keka frukost och kollade klart på filmen. Har gratulerat mamma på Mors dag, kekat lunch hos Mormor och efterrätt som var en god jordgubbstårta, sedan vidare till Farmor där vi åt lite till, fast jag hade så jävla ont i huvet så jag sa hej och gick och lade mig. Pappa väckte mig senare för att jag skulle hälsa på min faster som sedan hade kommit.

Drog hem runt fyra, har tagit det lugnt, myst med katterna lite, Östen spydde på min tröskel det äcklet men jaja...... Kollat på Shooter, en förbannat bra film som jag sett förut, så mindes ju allting men kollade den med pappa så det var roligt, men grymt bra!
Ska kolla på ScoobyDoo Camp Scare som jag börjat med men inte pallat att kolla klart på.

I morgon blir det en förbannat lång dag, jag vet inte ens som jag faktiskt orkar.

Tar några klunkar av min CocaCola för att trösta mitt jävla sockersug. Mumma.<3333333 haha lol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0