Café

Jarrå, dagen har varit riktigt bra faktiskt! Stog i cafét hela dagen förutom 1 lektion, Yas stog jag med (som jag även ska stå med i morgon)! Vi började med att köpa det som behövdes, jisses vad lång tid det tog asså. Lyckat att vara två som har beslutsångest och köpa det pålägg man vill ha för vad vill man ha? ... eeeeeeehm.

Det var bara en rush och den var på morgonen, sedan var det lugnt resten av dagen. Matteprovet känndes bra faktiskt, lätt var det så hoppas B-delen blir lika lätt i morgon :) Missar Idrotten i morgon, det suger skitmycket för troligtsvis blir det fotboll utomhus, så då missar jag och yas den älskade fotbollen så jag hoppas på att det ösregnar på dagen för på kvällen ska jag/vi/Ätrans Damlag spela match mot Våxtorps BOIS på hemmaplan och matchstarten är kl. 19:00 så då får det gärna vara fint väder!

När man steg av busses så gick jag och brorsan direkt till frissan, klippte bara det slitna och en halv cm på luggen. Så nu sitter jag här hemma med ansiktsmask och ska börja plugga! Vi hörrs.

Bästa reklamen?




Kommentarer
Postat av: yasmine

'HHAHAHAHHAHAHHAHA, omgggggggggggggggggggg. Ooohnej,jag missbrukar vår herre, guds namn!

herreGUD!

2011-05-04 @ 18:25:08
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0