17 Maj.

NORGES NATIONALDAG, Grattis till Norge får man väl ändå ta och säga! ;)
Något annat man kan gratulera är att det är min mammas och pappar 25 bröllopsdag så idag åkte de iväg på en liten kärleksresa, haha :) Men jag och min bror klarar oss fineman än så länge, haha!

Skolan har varit sådär, som vanligt, idrotten var ganska rolig men ändå inte, hade quatroboll med en jävla inomhus frisbee, JAG HATAR DEN, PÅ RIKTIGT. Jaja, resten av dagen var ganska slapp, började med NO, kommer låta som en riktig nörd men ibland är det faktiskt kul! De andra lektionerna var slappa eftersom vi hade vikarie alla lektioner då så ja, det hände väl inget speciellt precis ;) hehe. Kom hem, gjorde kaffe till mig och mormor och så gjorde jag skummjölk på spisen, haha ballt, fast gick upp, skrivit på NOn och gör det fortfarande :) Är ganska snart klar tror jag, så då ska jag börja med Spanska, jag vet jag pluggar, Ida säger det 3/24 typ men och, orka ångra sig sen och inte komma någonstans i livet, jag vill göra nästan allt. Men för att göra mycket måste man ha någolunda med pengar, jovisst har vi väl pengar så det räcker till familjen och så men vi verkligen inte s mycket så vi kan resa hej vilt, gå på vilket universitet som helst, köpa allt man vill ha, men jag är supernöjd ändå, hellre att vi är en familj som träffas än att mina föräldrar ska jobba hela tiden. Så en dag ska jag göra en massa men jag måste förtjäna det först såklart, inte vara en bortskämd liten snorunge, nejnej, vill aldrig bli sån!

Men nu ska jag jobba vidare, får fortsätta att berätta allt jag någon gång vill göra i mitt liv! CYA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0