Biffy Clyro

After da lunch ska jag gå en fin runda hade jag tänkt, kanske cykla? Jag älskar att cykla, det går snabbt och det är sjukt kul! Ska nog cykla (om det går) till stallet och bara mysa med Topar gubben, ska se om man kan binda (haha, binda som i binda i trosan. Varför döper man det till binda och sen en annan sak till binda också? kanske människan hade dåligt fantasi eller dåligt ordförråd?.. hmm, det kan man grunna på) honom ute så får man lite sol också, fettnice :)



Idag tror jag att jag hoppar över ridningen, red igår och känner inte riktigt för att hoppa upp på hästryggen idag, min kropp känns så död. Men nu har jag ätit, ska nog ut och lira lite fotboll med brorsan först :) Seeyaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0