Vem är jag nu?

Satt ute på verandan och kollade ut över framsidan av våran trädgård, satt där och bara funderade, funderade en massa faktiskt. Insåg att jag  är helt lost nu för tiden, jag har verkligen ingen aning om vem jag är längre eller jag tror det i alla fall. Eller så är det för att jag jobbar, så jag inte orkar att ta tag i något utan bara skiter i det och bara fokuserar på jobbet, jag vet inte... Det kändes så bra förut, när jag hade stenkoll på vem jag var, vad "jag själv" var.

Förr lyssnade jag på musik, det var en sån stor del av mitt liv , favoritband Biffy Clyro och Foo Fighters men nu lyssnar jag aldrig på musik. Har jag växt i från det, fast än jag älskar banden lika mycket som förut.
Jag red, ganska mycket faktiskt, i sommar har jag inte ens varit i stallet fast har inte Topar på foder, men ändå? Och så motionerar jag svindåligt och äter ju thai/kina-mat varje vecka på jobbet, så man har ju fått värsta inte-goa-magen! Jag fattar inte, vart har jag tagit vägen? Jag vet inte vad jag håller på med, jag måste verkligen börja göra något, alltså vad väntar jag på? Jag har ingen aning, jag är bara helt borta, boooorta med vinden eller något i den stilen. Fast jag har ju kvar fotbollen, fast nu får man nog börja kämpa för att få en plats på start-11, men det får bli en utmaning- spännande.

Jag tror att jag måste förändra något på mig, något som får mig att trigga upp mig själv igen, något spännande och nytt. Jag tror att det är håret, lol, men jo. Det låter knäppt men, Jag kanske ska klippa kort? Ungefär en pagefrisyr - Sne bena, längre på ena sidan och kortare, tunnare på andra, sne lugg och kanske färgat mot någon brun nyans, vad säger ni? Det känns awesome, rättare sagt, låter awesome.
Något liknande detta fast längre?
Klicka så blir bilden större.

 

Eller detta? Fast passar jag i så kort hår? ;p



Eller bara köra en frän sidecut? Som denna? ÅH SNÄLLA SÄG VAD NI TYCKER! Men nu ska jag göra något annat, inte glo framför datorn, läsa troligtsvis.. Fast har bara 1 bok kvar, läst de andra, dock skummade jag igenom en för den var skitkass.



LATER

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jag tycker du passar i långt. Men sen om du klipper kort så kanske det inte blir lika snyggt "ofixat" om man säger så. Och då blir det ju jobbigt att fixa håret varje dag?

Men jag vet inte, du passar nog i vilket som! :D

2011-07-16 @ 21:59:17
URL: http://yasmine.se
Postat av: Anonym

åh sjukt snyggt med olika långt på sidorna! :D



saknar dig en liten bit, pusss

2011-07-17 @ 13:17:49
Postat av: Anonym

/ sabilottt

2011-07-17 @ 13:19:01
Postat av: PUUH

GO FOR IT <3

2011-07-19 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0