Sabs

Igår så umgicks jag med sabs, vi käka på restaurangen, skulle säga hejdå till en kollega ju. Vi satt och åt i ca 1,5h, haha ganska sjukt. Lånade Monikas USB, för lite musik, awesome, mest party-dunkadunka, inte precis vad jag lyssnar på annars menmen, gött :) Var inne på Gekan en sväng, köpte mig choklad och True Blood, gryyymt!

Idag har jag jobbat, försov mig så det var tur att Sabs sov över, min väckarklocka gick ej igång så hon hade som tur vaknat och kollat klockan! haha. så idag har jag jobbat till 18:00 ungefär, käkat på Stantons också, fast var ej så hungrig, tog en sallat men usch, inte hungrig någonstans då. Men nu ska jag nog ta mig någon frukt, kolla ett avsnitt av True Blood och sen sova, jobbar i morgon också! Orkar inte skriva. bai.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0