Lostinmyself.

Då mitt liv går saktare än vårat bredband som just nu laggar, då jag inte orkar göra något åt det.
När jag inte har ork till att träffa andra, när man måste jobba men allt går i en oerhörd slowly takt.
Jag känner plötsligt suget av att rita och skriva i ett block, när jag bara vill äta tills jag dör.
Att inte orka släpa it fläsket för att jogga, inte ens gå ner till kylskåpet och ta något nyttigt.
Jag är så less på mig själv just nu. Fy, nu ska jag ta tag i mitt liv!.. Håll tummarna stenhårt.

Idag har jag bara slappat, kollat TV, film på TVn- Ella Enchanted/ Ella av Frell- , spelat Fifa 11 med mig själv, mot brorsan- förlorade på straffar, inte för att han gjorde självmål eller så alls- och käkat hemmgjord pizza! Kollat på Superhero movie med hela familjen och ätit lite godis, mys :) I morgon drar jag till kusinerna, snacka, mysa, fiska och sånt annat mysigt så jag hoppas på braa väder :d Men nu måste jag nana, LATER.


http://2.bp.blogspot.com/-lOwZQBu0aaQ/TbhslomtroI/AAAAAAAAAwI/9JK-JfSuenA/s1600/ellaenchanted.jpg

http://thecia.com.au/reviews/e/images/ella-enchanted-4.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0