LEDIG.

ÄNTLIGEN! Har jobbat en del nu men fick sluta tidigare idag, snacka om gött. Fick skjuts hem av Monika, GRYMT, haha, i alla fall så har mina senaste dagar varit superbra. Tors- Fre sov jag över hos Julia, på kvällen kom Alek och vi käka och spelade Plump,  verkligen sketakul även om jag förlorade hela tiden :) Snackade och skojade en massa, en jävla massa skratt var det kan jag säga! :D Var ute och gick en liten runda på kvällen/natten sedan drog Alek hem till sitt och Julia och jag chilla lite, låg och snackade någon timme ungefär sedan så somnade vi. Vaknade av att Julia kom in i rummet på morgonen runt nio-tiden, hon hade varit ute en runda, sedan gjorde hon e storslagen frukost, fixade till oss lite, mest hon eftersom jag är alldeles för lat, haha. Sedan runt 11-tiden drog vi oss mot affären, träffade Emil och åkte sedan iväg till jobben.

Fredagen var askul, som vanligt, "råka" slänga trasan i Monikas mun, heheheheheh. Annars så tog jag det bara lugnt på kvällen, slutade runt åtta så hann inte göra så mycket för den delen. Idag har annars gått fint som rinnande vatten, fast det var inget folk i Ullared så det var näst intill öde inne på restaurangen, jag och Monika slutade 15 så fick skjuts hem, men sate vilket ösregn som kom när vi skulle dra :O

Har inte gjort något idag, duschat, käkat potatis<3 snacka om L.Y.X och kollat på TV. Ska lägga mig nu, behöver sööömn, ska sova mer i morgon sedan ska jag rida, det ska bli finnt, bara vädret är bra så :D

LATER

"Dead and Broken"



Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-24 @ 17:57:12
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0