JOBB

Jobbat onsdag och torsdag också. Fast onsdagen så jobbade jag bara mellan 12-16, 4h alltså, till skillnad från torsdagen (igår) när jag jobbade nästan 9h och sedan stannade och åt där efterråt! FAST SÅ HIMMELSKT GOTT, ris, soppa, grönsaker och någon fisk, ÄLSKA SOPPAN <33333

Idag har jag varit ledig! Gottttttt :) fast gick upp tidigt, skulle till frisören, luggen sitter ovanför ögonen! sen köpte jag en muffin och baguette i affären och träffade grodan, snacka om härligt att träffa nån kompis igen! fast träffade ju en massa på träningen som vi hade i ösregnet! :D häärligt med att träffa folk som man känner och som man kommer att träffa igen alltså! :) har annars idag läst ut en till bok, vargbröder del4, AWESOME. ska låna del 5 på bibblan snart , love fantasyyy.

I morgon jobbar jag från 12-18 tror jag om inget annat händer eller så. på kvällen kommer fam.Pehrson och äter, mys, sen får vi se vad som händer på Söndagen. men nu är det dags att sova, magen gör ont, benen värker och i morgon ska man vara glad pch pigg- så hoppas det kommer en massa glada och pigga gekås-lördags-kunder-som-orkar-vara-trevliga.

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0