Hello handsome.

Hejhej, varit hemma idag, inte så kry just nu vilket suger riktigt mycket. Skulle jobbat men kroppen sa fuck no, så har legat i sängen hela dagen fast har ju ätit förstås, maten är mitt ljus i mörkret <3 haha, lite cepe allt. ;) Har kollat på  2 1/2 filmer idag, sovit och ätit, ja det var min dag, jäkla keligt faktiskt :(

I morgon är jag ledig så då ska jag ta och bli frisk! Måste städa på rummet, plocka i ordning kläder och på skrivbordet, fixa och dona lite här och var. Funderar att dra till stallet för att mysa, ta på mig en massa kläder och dra dit med mopedixen eller cykla om jag orkar, vi får väl se, vi får väl se! Men nu ska jag ta och nana, behöver verkligen sova, ha det grymt så får jag ta och bli frisk :)

LATER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0