" Self-confidence is Beauty "

KORVAR, EN MASSA KORVAR, HATA KÄNSLOR och vips så har jag skapat en ny FB-grupp. Nej, skoja, antagligen skulle jag vara den enda personen i den gruppen, haha. Åh, jag behöver verkligen någon att prata meeeeed, jag dör. fast jag vet nog vem jag ska skicka iväg ett sms till, annars får jag väl diskutera med mig själv, kanske sova eller måla lite? Åh, jag vet inte vad jag ska ta mig till..
Hormoner flödar, mina känslor är långt upp över huvudet ända upp upp till taket och tillbaka rakt ner till tårna. Vill bara skrika och gråta, det får mig alltid att må så mycket bättre, skrika ut alla dåliga känslor. Nej, jag är nog bara trött, ska borsta tänderna innan jag slår nåt.
Jag behöver dig, åh vad jag behöver dig, just nu.
LATER
Picture I painted
" Self-confidence is Beauty "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0