Gränna-Visingsö

(inlägg sedan igår- blev aldig publicerat)Ja, där har jag spenderat min dag med familjen! Det har varit roligt och mysigt, tur att det inte kom 40mm regn som det sas att det skulle göra, faktisktså sken solen och man hade nog kunnat ta med sig ett par shorts. Åkte runt åtta tror jag, så var väl i Gränna runt 10 tiden, gick i några polkagrisaffärer och hade det bara allmänt trevligt och roligt, köpte 3 träd och en liten klubba för var inte så sugen på något sött. Åkte över till Visingsö runt 12 tiden, såg en assnygg kille, menar verkligen sexig, innan vi gick på färgan så var vi och gick en runda runt hamnen och han plockade sopor och körde runt på en flakmoped men det bästa var nog hans ögon, jag trodde jag skulle dö. Ögonorgasm, åh Gud, så snygg. Såg en massa andra snygga människor också, fast sopkillen slår alla i hästlängder! Haha. I alla fall, vi käkade glass, kollade på silvergranar, såg bokar, alar, pilar, körsbärs- och äppelträd, men de stora häjdpunkterna med träden var hängbjörkarna, björk som bl.a mitt favorit träd. Dessa på Visingsö är fantastiska, så vackra och gröna, amazing! Såg för första gången i mitt liv råg, ganska coolt, sjukt ballt. Åt rödspätta, mums, det var längesedan och sen mjukglass. Har fått se ett mycket vackert landskap, hade faktiskt varit awesome att växa upp där, nästan grymt, fast så klart är jag nöjd var jag är nu, riktigt nöjd :D

(Today)
Igår var aweome som sagt! Idag har jag jobbat, fick sluta fyra, svinatrött så snart ska jag sova. Provade fotbollsskor, inga passade, letade efter knäskydd men de var såklart för stora så jag och mamma får dra in till Halmstad en dag och kolla inne på det nya Stadium som sägs vara bra, Stadium Outlet tror jag det hette! Var öven inne på Ätrans bibliotek, lämnade tillbaka de 4 böckerna och har lpnat 4 nya, fast ska in på biblioteket i Ullared på Torsdag, måste läsa mer Simon och Sophie, hihi, gullig bok, ska även låna Svinlande Höjder hade jag tänkt! Men nu ska jag gå till kojs, jobbar till Söndag, fast ska bo hos Pehrson Tors-Lör troligtsvis, börjar samtidigt så vi får umgås och chilla lite grann! Men som sagt, sängen next :)

LATER - mobbad till tusen, haha jag är så ful <3333333333


Kommentarer
Postat av: Yasmine

BAJSBAJ. Kan ju åka moppe till dig nu ju my friend, vi ska bajsa tsm snart igen!

2011-07-21 @ 20:36:27
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0