Farmor.

Där har dagen spenderats, hos min farmor och firat hennes födelsedag! De flesta var där, nästan alla faktiskt så det var superkul :) Saknade en kusin, hon är på Skytte VM i Brasilien, tror det är i Brasilien detta året i alla fall så HEJA HENNE! :) Och två av mina kusiners fru och barn och en flickvän till den andre var inte där, men ahja, hade väldigt kul och trevligt! Skratta så att jag nästan kissa på mig, haha, sjukt!

Har även varit med Tjorven i helgen, hade det bara mysit och kollade på film till tre ungefär, så jaa det var mysigt :) Är ledig ända till tisdag, snacka om gött så i morgon ska vi på en dagsresa och på tisdag får vi se vad som ska hända, maybe kusinerna och så ska jag låna böcker på biblioteket :) AWESOME. Sen börjar jag jobba igen, ska verkligen ta tag i att träffa någon nu! eller nästa vecka, då jag är ledig, typ fredag.. :)
Men nu ska jag draaaaaa. LATER ÅH VAD JAG ÄR FUL. haha


Kommentarer
Postat av: maddhpaddh

hejsan! vilken underbar blogg du har :) hoppas allt är bra med dig?

2011-07-18 @ 05:47:03
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0