Äcklig.

Rätt ord för hur jag känner mig nu, mår äckligt helt enkelt, näst intill sjuk. Åh, varför just nu? Äckliga, snoriga näsa, äckligt onda hals, äckligt, äckligt, äckligt helt enkelt! Fysate. Ska nog göra en fruktskål till mig själv och kolla på en film , sen får det bli sängen, har ändå redan ätit.

Får väl börja från igår, vaknade först 10 för jag fick sms, somna om och blev väckt runt tolv för det var lunch, mamma hade gjort soppa, så jäkla gott, särkilt när min hals höll på att dö. Runt fyra-halv fem tiden så var jag och Julia ute och red, red i ca 3h, gött men jobbigt, Julia käka hos oss och sedan följde jag med hem till henne. Sov där från igår till idag för att vi började jobba ungefär samtidigt, dagen har varit allmänt äcklig med äckligt mycket folk! Vi hade en äckligt lång kö från kl.11 till ca 16:00 och allt blev äckligt inne på restaurangen eftersom vi var tvugna att jobba på som dårar.. Han mått illa hela dagen, trodde jag skulle spy, skitäckligt. Fick sluta runt halv fem, så käka lite fast mådde som ett as. Men nu har jag faktiskt mixat ihop något gott och ska snart göra en smoothie, ska även kolla på en bra film (hoppas att den är bra i alla fall). I morgon jobbar jag, hoppas jag orkar mer, fast ska lägga mig tidigt så jag blir frisk till i morgon :D yeppyepp.

/Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0