Tisdagen

Hejoooooo!

idag, hmmmmmm ja. Skolan var mysig i alla fall! :D haha. dagen har varit allmänt bra faktiskt, ida var på galet bra humör, antagligen blir det inte så imorrn men ahja, det var kul idag :D haha. Spelade biljard med yassiie och dejjan! haha, ganska awesome ;) hahhahha.
Yass
Yassss följde med mig hem idag! Pluggade, fast det krånglade för henne med Tyskan, stackarnnnn! :( sååå aaaaaah :(
Har fan ätit HELA dan typ. varit ashungrig idag. pt typ 6 potäter till lunch i skolan, och massa pizzafisk, vääldigt starkt men det var gooooot :) hihi sen när vi kom hem till mig delade vi på 2 äpplen, 1 banan och 1 apelsin. sen typ när vi ätit upp det ca 15 min efter blev vi ashungriga igen :s damp. ahja!
Kiseungarna
Hedda

Östen, han e litte gay han haha.
När yass åkt hem så skalade jag potäter och sen åt vi och efter det drog jag och pappa till stallet och fixa och släppte in Dagge och Topar ;) myysit.

Är klar med Engelskan :D YEEEY, HAPPY. FETT GLAD!
Fick mina WESC BONGO hörlurar idag, JIPPIE. lovelovelove (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0