Text till Yasmine.



Darling, you are amazing.
Eftersom du skrev (HAHA) detta till mig känner jag mig dum om inte jag skriver nåt till dig.
Även om du vet hur otroligt mycket du betyder för mig och även om jag inte behöver skriva detta. Men nu har jag tid och, jag vill!

Okej, först och främst. Vi träffades genom dagis och sedan i skolan! Vi har alltid haft kul och vi hittar alltid på något hellsikkes galet eftersom Ett galet huvud plus Ett galet huvud är lika med Grymt Galet!
Du är verkligen amazing. I skolan springer vi runt som fyraåringar och lever bara helt enkelt, vi beter oss som riktiga fjollor, knäppskallar och har grymt dålig humor.
Flumm humör, ja det är våran vardag. Kanske vi inte delar precis samma intressen men fotboll, det är något. Genom många träningar, roliga, tråkiga. Genom matcher, som vi vinner eller förlorar, ja en massa tid tillsammans. Och sedan maaaaaasssa sköna skoltimmar tillsammans.
Okej, men nu ska jag gå rakt på sak (grrrrrr).
Du är en av de bästa och grymmaste kompisar man kan ha! Jag kan aaalltid komma och prata med dig, skratta, gråta, ja vad som helst helt enkelt! Du är grym!


Jag Älskar Dig! Hoppas vi får massa mer galna och helvilda minnen tillsammans!



Kommentarer
Postat av: Yasmine

Aww, du är helt sinnessjukt bra pumpa 2 <3333333333333333

2011-01-21 @ 22:11:38
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0