srduyglkdjaslödslödaa- känns bra helt enkelt

Hej.

Igår var datorn avstängd. Samma sak gäller för morgonen! Ganska skönt, hehe.
Även fast jag inte gjort så mycket, men hade en liten lista.. ;) Fick gjort allt förutom 1 sak och det var att dra upp till stallet men det ska jag göra i morgon om jag hinner! HOPPAS DET! :D

Idag har jag städat mitt rum lite. Lagt in alla kläder och småsaker. Fixat bland mina filmer, så fler får plats :):):) Satt i det nya ljuset,     bäddat, vikt mina filtar och så har jag tittat på Prison Break. Har även gått en liten runda men man ser inget knappt ju. Allt är helt vitt, haha, ramlade omkull ute för jag såg knappt vägen (på en åker)... haha.
Åt lite julmat hos mormor ikväll, mysigt. ganska trött men ahja. Sedan när vi kom hem tittade jag och pappa på NCIS, niice :):):) hehe. Även tittat lite på Allt en tjej vill ha, spelat in den... så ja :) hihi.


Imorgon... ja det berättar jag imorgon hehe ;)
OCH IMORGON KOMMER DEJJAN HEM. :) mysit, ska ses en dag på lovet, vet bara inte riktigt när jag kan...:( snart börjar skolan ocksååå. saknar killen, aooowww.
ahja. ska sova nuu, läsa lite ur hungerspelen... jaa, Darren Shan 10, den lästes ut på 2 dar, och 11 finns säkert inte ens i sverige... :’( sad, sad...

Oliver James- Ganska het.
(När han var yngreeeee....)


GOODNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0