Shalla.

Idag är det söndag, det betyder att man ska till skolan imorgon. inte så jättekul men måndagar brukar gå ganska snabbt! :)

Idag har jag varit i kyrkan. Var i Krogsered idag, för att Sabs och Yassililli skulle va där ;) hehe. Prästen var väl helt ok. I guess, man ska ju inte döma, i don't know him. så, jaja ;) hehe. fast damn vad långpredikan, typ en halvtimme om någonting som hänt honom, och han gjorde det inte enklare heller, typ vääärsta vuxenspråk! hehe. Hela högmässan (som det var idag) var 1h 10 min, sinnessjukt. På onsdag blirre i gryteryds kyrka på sinnesromässa, som brukar va ca en halvtimme, hehe HOPPAS på det i alla fall! ;)

När vi kom hem så fixade vi lite, myste med katterna och ca en kvart senare drog vi till mormor, hon fyller år imorgon! :) hehe. så vi firade henne! ;) Mysit. är väääldigt trött bara...

Nu när jag kommit hem har jag flätat håret, ansiktmask, + tvättat ansiktet dårå, plockat fram kläder + plockat undan skit i rummet! så nu ska jag titta på en film och sen blirre nog mat och prisonBreak! :D ♥


Kommentarer
Postat av: ssaabs

ERKÄNNNN ASLÅNG PREDIKAN ??????

den har aldrig varit så lång innnnan ;oo

2011-01-16 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0