Resten av DecemberKalendern. 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30. det finns ingen 31 ;o

Jo, jag är seg men PALLA. Eftersom jag egentligen inte pallar att dra detta så tar jag bara små snabba saker ;)))))))))

Om Mig / Min Första Kärlek / Mina Föräldrar / Det här åt jag idag / Vad är kärlek? / Vad är vänskap
Mina vänner / Ett ögonblick / Det här hade jag på mig idag / Mina syskon / I min handväska
Den här veckan / Vad hade jag på mig i dag? / Mina drömmar / Favoritbloggar / Ett minne
Tio saker om mig / Detta ångrar jag / Den här månaden / Detta saknar jag  / Det här upprör mig
En första sak / Det här får mig att gråta  / 24 Det här får mig att må bättre / Mina rädslor / Min favoritplats
Hur jag skulle vilja vara / När jag blir stor / Mina ambitioner / Detta året

Det här får mig att må bättre
Hmm, jag antar att det är att vara ifrån familjen just då. ahha. ärligt, det blir bara värre runt dem! Det bästa är nog att prata med Dejjan, han får mig på så bra humör, han är alltid så rolig :D (förutom när han är på Idas sida och när hon kallar mig PMS :'( )

Mina rädslor
ORMAR. livrädd för dem!

Min favoritplats
hmm, jag vet inte. I mitt rum haha, ute eller i stallet! :D utomlands var det nog Vietnam annars är det Danmark ;)

Hur jag skulle vilja vara
Mer mig själv, men det är svårt när jag inte vet vad jag vill ännu. Jag hatar att tänka liksom......................... Är ganska mycket redan mig själv. men jag vill vara HELT MIG SJÄLV. men egentligen så  vad är jag? Vad vill jag?

När jag blir stor
Vill jag inte bo hemma i alla fall! jag vill resa, bo på underliga ställen under underliga förhållanden. hahahhaha. Jag vill ha ett bra jobb också :D När jag blir ännu äldre vill jag flytta tillbaka till sverige och skaffa baarn :D och en man :):):):)

Mina ambitioner
oj, så mycket har jag inte grävt i mitt liv. antagligen vet andra vilka mina abitioner är men själv vet jag knappt vilka ambitioner jag har... antagligen att bara vara, vara där för andra. och jo en sak vet jag! det är att kunna utforska saker, själv. det har jag ej svårt för, visserligen är det roligare med en kompis men jag klarar mig alldeles utmärkt på egen hand när det gäller att utforska och uppleva nya saker! tex. jag började i en konfirmationsgrej alldeles på egen hand.... sen finns det småsaker, som tex. klippte lugg igen, klippt lugg innan.... asså, jag tänkte inte på alla andra och att detdär är "modet", "fashion", "inne", utan jag var bara sugen, det var spännande helt enkelt ;)

Detta året (2010 )
Gick SNABBT. men var väldigt roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0