PULKA.

Mamma väckte mig kvart i tolv, tittade på PrisonBreak tills det var mat. Så senare åt vi då ;)
Sen så tittade jag lite mer på PrisonBreak och nu har jag nyss kommit in från pulkabacken, eftrsom det är skare så kan man åka :D haha, fasen vad kul det är! :D Jag och brorsan åkte men damn, det är fett långt att gå upp i backen...... det är i en hage så... ahh :) haha!
Hittade en pulka vid huset som hade frusit fast under snön så nu har jag och bror tagit i den till mjölkrummet (där vi har allt möjligt!) ;)

Men nu är det dax för fika, sticker kanske till stallet sen,får se vad som händer. Kanske ska åka skridskor å sjön med brorsan ;) hehe. Men nu blirre fika!

Ofräsch och Osminkad, alltså riktigt riktigt finfin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0