närsomhelt, hur som helst, bara ta mig här och nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

det var väl en snygg rubrik, i like it a lot!

Idag var det då skolan och fredag=CANDYDAY. Sååå idag var det skolan. dryg, fett dryg faktiskt. Efter skolan klippte jag mig, lugg igen, fast det blev typ asfult hahahaha..
Sen har jag tittat lite på en film...!och så ska jag spela in olika band när de spelar på Rock Am Ring Bl.a SLASH, The Hives(bara för det känndes gytt), damn, SLASH ASSÅ..

Nu ikväll går det en film, Terminator Salvation, i think! typ eightaclock på nån viasat kanal! :D ska även prova det wiiet som brorsan köpte i typ veckan ;) :D

Sen blirre mat, KEBAB. MUMS. och godis : ) lite i alla fall, äter nästan inget :o :( hehe.

3 finfina bilder. en på najjsaste dejjan, en på mig och sabs i sommras och en på mig, right now.




Kommentarer
Postat av: sabs

och sabs*

2011-01-21 @ 20:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0