Miiin dag :)

HAHAHHAHAHHA. förlåt, men den har variit såååååååå chill att jag måste skratta igen, HAHHAHAHHA. sådär.

Jag väcktes av brorsan halv tolv för han vaknade då också och märkte att klockan var ganska mycket. eftersom mamma jobbade och pappa var i skogen sååååå.... ah.
Gick ner med täcket och fodralet (med skivorna i) till min äälskade serie Prison Break. GAH, den är superdupermegabra, jag dööör. nää, men den är grym! Sen kom pappa hem, vi åt och sen bänkade jag mig framför Prison Break iigen.


Andra gången jag ringt till bowlingen så svarade det och jag bokade 2 banor, visserligen fel men ja. Var ju meningen att vi skulle bowla inne på SuperBowl men istället var det VarbergsBowlinghall... men det var ändå stängt på SuperBowl för att de inventerade ;) hehe.

yyasiilillii och en kompis till brorsan var med! Hade kuulll :D:D:D ahahhaa. Jag minns ej vem som vann men tror att yasse gjorde det ..... haha. Sedan åt vi CHINAFOOD. grymt gott! :D haha.

När jag kom hem glodde jag på PrisonBreak och ja sen var klockan halv tolv och så har jag grejat i rummet lite och så ;) hehe. Hööörs.

han e typ het, det är nåt med ögonen. sygga och fula men värrstaa heta blicken.. grrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0