Kvällen.

Egentligen skulle jag komma i säng tidigt men ni ser, klockan är visst snart 23.00.. menmen.
Jag gjorde en fruktskål med grädde, 1banan, 1clementin och 1Äpple, muuuuuums! :D haha. Diskade lite bestick eftersom mamma var väldigt upptagen, så kunde lika gärna hjälpa henne. Drack lite te också ;) Plockade upp ur diskmaskinen och efter pappa gjort klart sina mackor för morgondagen och gått och lagt sig gjorde jag småsmå hjärtanmackor! Jag bara kom på innan hur mycket han betyder för mig och att jag älskar honom så otroligt mycket, skulle aldrig klara mig utan honom! Men nu ska jag sova, upp tidigt imorgon!

Jag Älskar Dig




KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Josefin Nordberg

Fina bilder <3 !

2011-01-12 @ 10:56:17
URL: http://joosefinnoordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0