jag pallar inte.

har inte gjort så mycket, är i stort sett klar med rapporten nu! hoppas jag blir godkänd i alla fall ;)

Mamma kom hem med Prisonbreak säsong 3 , awesome. dåblirre myys imorgon. ska äta pizza också ;) sen på lördagen blir det dopp i grytan med selenbrink :D på söndag, kanske kyrka eller bara softa. tror det var i S:Hestra och Buseryd med någon annan präst. tror jag hoppar det, var ju på stilla mässa i Onsdags :) men det kan mörligtsvis bli en tur till stallet!. men nu ska jag sova. puuuuus


Bilder som skulle upp igår och i förrgår:
Some cloooothes

Yeeah, titta vad jag hitta i min garderob! ;o från vietnam :D DRAGON

HAHHAHHA. så himla ful ;) fast på ett underligtnog bra sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0