Lördag

Heeey.
Idag har det inte hänt så mycket, mamma väckte mig vid halv 11. var väl uppe 11, åt frukost, duschade och gick upp. Gjorde mig i ordning, slängde på lite kläder och smink! Fixade håret också ;) Sen så har jag dammat och städat.

Vid två kom Selenbrink, vi doppade i grytan och hade trevligt! :) Grymt gott och riktigt skönt sällskap ;) De åkte hem runt kvart över sex- halv sju. Har spelat WII sen dess! :D haha, okej, inte så kul men ganska kul! ;)

Ska slänga i mig något gott nu, är mätt sedan doppet men behöver lite mat i magen, OKEJ jag är hungrig igen! ;) hehe. Ska nog titta på nån film eller nåt! Imorgon blire till att slappa, stallet i guess också! :):):)

MeMe&Me Now.


En video på Nicki Minajs första intervju i London


4NB present Nicki Minaj's first UK interview from 4NB on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0