Ge-Kås. ja, jag har varit i Ullared, PÅ LOVET.

Heejsan.

Idag så väcktes jag klockan halv nio eller nåt sådant. Gick upp, åt frukost och sådant :) sedan så stack vi till Ge-kås. OMG, HAR ALDRIG VARIT DÄR.

Nä, det var inte sant, ganska fet lögn!. Köpte lite stuffs, ganska nice ändå men det är astråkigt att va där..! haha. Pappa och brorsan var också där :)
Sen när vi gick ut ur det gigantiska, gula plåthuset drog mamma till Ica och Jag, brorsan & Pappa till Handelshuset :D Jag köpte sushi, MUUUMSIGT. hihi, orkade inte sex bitar precis så det hade inte suttit fel att Ida skulle vart med och ätit upp sjögräsrullen, bläk, den är inte speciellt god! ;o haha.

Sedan var vi inne på NetonNet, brorsan skulle ha en sladd till något bara ;) Sedan drog vi hemåt! :D Så nu har jag alltså gjort några filmer mindre och JIPPIE JAG ÄR SÅ OTROLIGT GLADIS.

Och jag köpte idag:
PrisonBreak S1
The Departed
Hårspray
Ljus
CD-R
iLuv-MobilAdapter med 3,5mm ljudingång och sedan 2st 3,5mm ljudutgångar
(så 2st kan lyssna samtidigt!).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0