En lista + bild.

Hittade denna på Yassililis bogg! :)

HAHA.GRYMT SKÖN TJEJ:




mina vänner är GRYMMA. FETT BRA. vi har alltid skoj, de finns där, alltid och har stöttat mig när jag haft det svårt. alla har en grymt fet plats i mitt hjärta!

när jag borstar tänderna tittar jag alltid i speglen samtidigt och jag måste stå upp, helt omöjligt att sitta ner och borsta tänderna!

när jag lagar mat är jag alltid hungrig!

jag är rädd för ORMAR och typ majsan, hon är lässsssssssskig i alla fall!

den värsta känslan är magont. aj. och när det kliar på ben, armar, rygg, hals osv.....................
den bästa känslan är när nåt gått bra, alltså riktigt bra eller lycka, gryymt skön känsla haha!
jag är bäst på att misstolka saker, skratta, vara långsökt och snacka om wieerd stuff.

jag är sämst på att bestämma mig, fett dålig på det!

jag lyssnar på min mamma, bla. hahahhahhha. nä eller jo. men jag lyssnar på musik, allt möjligt, min musiksamak är usel!

jag pratar i alla fall inte om normala saker
jag tycker om att hänga med vänner och skratta!

kärlek är ganska bra, fastän det suger stenhårt för det mesta!

i somras var det fett varmt! men asakkkkkkkkul!

sist jag grät va igår!

när jag vill tänka funkar det inte!

när jag bakar ångrar jag att jag börjat,för det tar typ aslång tid

just nu tänker jag på prisonBreak, skolan och Topar.

idag har jag varit i kyrkan!

ikväll ska jag kolla på prisonbreak

imorgon kommer jag va i skolan

min mobiltelefon e gullig

när jag vaknar på morgonen somnar jag om........

om jag var ett djur skulle jag vara ett bladlöss, reta upp alla och försöka bli dödad och äta mycket gott på växter! soft! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0