Dejon- även om du inte läser detta. men ahja ifall du gör det.

Nej, Detta är ingen "Kärleksförklaring" eller så om ni tror det.

Dejon, dett kommer låta vääääärsta fjantigt men i alla fall...
Vill bara att du ska veta hur grymt mycket du gör min dag! Du är en eeenorm del av min vardag, mitt liv, ja! Det är absolut INTE så att jag gillar dig eller är kär i dig, OM ANDRA TROR DET.

men fan dejjan. du är helgrym. No experiment, SO-timmar, sjuka skämt och två helt vanliga personer.
Hur jäkla dåligt jag mår, hur grymt bra jag mår, det kvittar för du får mig alltid att skratta. Det bara smittar av dig av dina skämt, ditt braiga humör, totalt awesome faktiskt.
Vi har skrattat sjjjukt mycket tillsammans och det allra bästa med det är att vi inte gör det bara på msn eller så utan IN REAL LIFE faktiskt. du gör alltid min dag grym!

Du är bäst på att få mig att må bra! Och eftersom jag älskar att skratta och du får mig alltid att skratta, kan jag inte göra mera än att tycka att du är en svart ängel. ♥ Du är bra, du är bättre, jag är bäst. Glöm aldrig att du är awesome. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0