Challa.

Efter en dag i skolan är man gannska slut, den var riktigt chill men ändå, man dör väl half eller nåt. Sedan följde man med yassielille hem! Riktigt mysit, drack Te faktiskt, jag tog nåt CitronTe! hehe, ganska gott faktiskt ;)
Vi åt lite vindruvor, kakor och chokladpudding.. Vi snackade, skrattade och var jättetrötta efter ett tag. Skulle tittat på en film men då ringde mamma och sa att pappa var på väg! Så det blev inget med detdääär. Men det kommer andra dagar :)

Nu har mamma vinmöte eller ja, tjejträff. det är några stycken här och så är det typ som man vinner vin ;) hur de gör vet jag ej.. men jag håller mig mest på mitt eget rum.
Har städat lite och ska kanske plugga, men är ganska trött så ska nog göra en skål med frukt och grädde, gott och nyttigt! Sedan lägger jag mig antagligen för att titta på Prison Break. :) Skulle ridit idag, men det är för halt, ska dra dit imorgon hade jag tänkt, så jag hoppas att det blir så i alla fall! :D Nån kanske vill göra mig sällskap? :p hihi.

Men nu är det väl dax att dra ner då. Har nyss klippt ihop en liten video sen mitt födelsedagskalas med tjejjorna! Dock var alla inte med :( men ändå, bättre än inget :) den kanske kommer upp lite senare, haha. Den är sjuk...!


KRAMAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0