ååh det va måndaa.

Idag, skola. ganska kul skoldag! faktiskt :D haha.

Vi började med att samlas i Natur , vi valde om till elevensval. jag och Yassilillie valde som förstaval Cirkelträning- någon form at styrketräning tror jag det är :) hehe. SoFT.
Sen lite läsning på det, gytt :)

Sedan var det dax för Språk, det gick ganska bra i guess!
Efter det var de träslöjd, det var mysit. Hade bilrace, vann inte... bilen gick rakt fram men kom inte så långt, Alex K vann över mig.. haha ;)
Axel vann hela racet och en tjuga ! ;o

Fick sluta extra tidigt, så jag och Amanda kom till uppehållsrummet där Ida och Yasse va. SÅ jag och ida lunkade ner till det stora gula plåthuset, även kallat Ge-Kås. Jag köpte mig ett antektningsblock och 2 pennor. Ida köpte mig en coola för hon vart skyldig mig 15 spänn. men whatever. ahha.
Sen var det engelska, fasen. jag kommer ingenstans :( Efter det var de NO,där fick jag ihop huset i alla fall! :D
Sist var det SO, får knappt nått gjort men damn vad kul jag hade med dejjan asså. HAHAHHAHA. galet....

I väntan på bussen blev det måånga skratt med dejjan och yassi. askullllllllllll!. I bussen tittade man på prison break med yass! ;) Sen blev det mammas jobb för att göra lite musikuppgifter (engelskan). ska bara översätta låten, sedan berätta varför jag valde artisten/bandet (Nicki Minaj) och sedan vad jag ska säga! Det fixxar jag imorrn ;)
Nicki Minaj

Ikväll har jag bytt låt, översatt lite, kollat klart på Prison Break Säsong 2 och pluggat och skrivit av mig lite :)
Nu ska jag sova. Skola imorgon och sen ska jag till stallet och gosa hade jag tänkt! :D

Me Tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0