TisDryg.

Dagen har varit asdryg. Eller tiden i skolan gick snabbt och var kul, men jag tror att nån cptanke ploppa upp i huvet i bussen. Satt nämligen själv, fick då tid att tänka över saker och ting! Jag vet ej vad men allt dampa sönder i min hjärna.

Senare i dag så tog jag fyrhjulingen upp till stallet. Ett tag sedan jag var där nu! Riktigt mysit att träffa Topar, saknat honom. Red idag, jodå, det gick väl helk ok. Han krånglade skit mycket så töltade fram och tilbaka på en väg ;s haha. men anfådd och svettig blev han! Så då gick det bra, övade på halter, att han skulle gå ner på tygel och skänkelvikningar (?).

När jag kom hem åt jag och duschade, har ej gjort så mycket. Tittat lite på NCIS allra första avsnitt, haha :)
Men nu är det dax för sängen, Godnatt!

Bilder: Monki Winter 2010


Bilder: Funderar på att köpa mig en sådanhärninga idrottsväska



Bilder: Detta till nästa års skidsemester skulle jag absolut ej säga nej till. Synd att det ska va så dyrt, alltid


Jacka- 1679:-

Bralls- 1049:-

SexigGrön Mössa- 349:-

Mössa- 349:-

Googles- 799:-

Bild: Läs och fatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0