Söndag = KYRKDAXX

Dagen började med att mamma drog upp mina persienner i rummet och sa god morgon, detta betydde att klocka var nio och att vi skulle om en timme vara i kyrkan. Låg och drog mig i sängen, slängde på mig jeans, tröja och linne och sedan åkte vi till kyrkan. Ganska soft, det var lugnt och gött där i alla fall och absolut inte kallt! Efter gudstjänsten så fick vi frukt så tog en äpplebit och sedan fick man choklad, mumsit värre! haha :D

Sitter nu i mitt rum och funderar lite grann. Men efter maten drar jag i alla fall till stallet. Ska försöka komma nånvart med stollen Topar och sedan ska jag mocka och pyssla lite i stallet! Men nu får jag se vad som händer! Vi hörs :)




































/Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0