snart fredag, snart fredag, snart fredag, snart fredag...

Torsdag och usch. skolan har varit hemsk!.. nää, men ibland ville jag bara sova i min säng..
Dagen:
Började med Matte: Jaha, var så sinnes trött så ja det gick väl som det gick!
Cirkelträning: Inte kul- som vanligt.
SO- vad hände, minns inte typ. Vi gjorde nån uppgift som ska var klar nångång. Evelina skrev "manuset" sen så hann vi träna lite. Indianerna blir våran lilla film om!
Språk- Sabs var hos skolsystern så jag var helt själv ;O (ida sjuk), ganska läskigt! Men gick igenom provet så det var okeeeeeej.
MAT- inte speciellt gott, jag hade bråtttom.
Skolsystern- jaha, då var det min tur!
Skridskor: jippiieeee, hihi ganska kuligt! Hade en tävlig i slutet men då hade jag tagit av mig skridskorna så sprang med skorna. GLASHALT. ramlade och aj, ja.

Åkte hem, tittat på TV, somnade, varit irriterad för jag dör av hunger. ska nu städa. byyyye.

Lite Austin Powers och sedan en mini spiderman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0